Monday, November 9, 2009

Bresaola z rukolą

Dzisiejszy lunch. Szybki. Smaczny. Włoski.

Bresaola z rukolą

kilka plastrów bresaoli
garść lub dwie rukoli
dobrej jakości oliwa z pierwszego tłoczenia
parmezan lub grana padano
sól, czarny pieprz
cytryna

W misce wymieszałam rukolę z łyżką oliwy, odrobiną soli i pieprzu. Wyłożyłam na talerz. Na rukoli ułożyłam plastry bresaoli, lekko polałam oliwą, posypałam świeżo startym serem, doprawiałam pieprzem. Tuż przed jedzeniem skropiłam sokiem z cytryny. Smacznego!

5 comments:

Ela said...

Tak wyglada moje lato :) Zreszta nie tylko. Tylko ser obowiazko w platkach (obieraczka do warzyw latwo sie robi).No dobra, u mnie obowiazkowo jeszcze karczochy ;)

A wszystko dodatkowo pieknie sfotografowane :) Ech, trzeba isc na zakupy...

anczito said...

Wypadałoby, żeby ser był w płatkach... Brak dobrej obieraczki do warzyw już nie raz pokrzyżował mi plany... Też muszę się wybrać do sklepu :)

Pozdrawiam!

pies_pianista said...

o tak, to jest dokładnie to za co uwielbiam kuchnię włoską. A moge się spytać gdzie udało Ci się kupić w Polsce bresaolę?

anczito said...

Nie kupowałam w Polsce, lecz w Czechach w Makro. Może u nas w Makro też jest...

Pozdrawiam!

Motorized Blinds Lynn said...

Thanks for thhis blog post